Marketing Automation- sposób na lepsze dotarcie do klientów.
Coraz więcej firm decyduje się na wprowadzenie innowacyjnego sposobu komunikacji ze swoimi klientami. Zautomatyzowane i wielowymiarowe kampanie pozwalają na realne zwiększenie zainteresowanie ofertą sklepów, punktów czy lokali usługowych. Marketing Automation wykorzystuje zgromadzone informacje do weryfikacji zainteresowań klientów, tendencji i preferencji, a następnie tworzy konkretny przekaz skrojony pod daną grupę odbiorców.
Automation marketing jako jedyne narzędzie marketingowe
Z każdym rokiem ta forma marketingu zyskuje nowych zwolenników, wynika to głównie z faktu, że narzędzie nie tylko bada preferencje użytkowników, zainteresowania, ale także bez dodatkowych nakładów przygotowuje odpowiednie treści i kampanie skierowane do wskazanej grupy odbiorców. Powiązanie marketing automation z systemami CRM pozwala na całkowite zautomatyzowanie tego obszaru działalności. Poznaj ofertę Atomstore.
Elastyczna forma dotarcia do klientów
Zwolennicy automation marketing zwracają również uwagę na to, że sposób dotarcia do klienta w zależności od segmentu klienta, branży w której działają, czyli grupy docelowej jest bardzo zróżnicowane. Niektóre grupy lepiej odpowiadają na powiadomienia web push, inne na SMS, a jeszcze inne na wiadomości email. Narzędzia do zautomatyzowanego marketingu dostosowują formę powiadomień bezpośrednio do preferencji i tendencji odbiorców.