Marketing Automation- sposób na lepsze dotarcie do klientów.

Marketing Automation- sposób na lepsze dotarcie do klientów.

Coraz więcej firm decyduje się na wprowadzenie innowacyjnego sposobu komunikacji ze swoimi klientami. Zautomatyzowane i wielowymiarowe kampanie pozwalają na realne zwiększenie zainteresowanie ofertą sklepów, punktów czy lokali usługowych. Marketing Automation wykorzystuje zgromadzone informacje do weryfikacji zainteresowań klientów, tendencji i preferencji, a następnie tworzy konkretny przekaz skrojony pod daną grupę odbiorców.

Automation marketing jako jedyne narzędzie marketingowe

Z każdym rokiem ta forma marketingu zyskuje nowych zwolenników, wynika to głównie z faktu, że narzędzie nie tylko bada preferencje użytkowników, zainteresowania, ale także bez dodatkowych nakładów przygotowuje odpowiednie treści i kampanie skierowane do wskazanej grupy odbiorców. Powiązanie marketing automation z systemami CRM pozwala na całkowite zautomatyzowanie tego obszaru działalności. Poznaj ofertę Atomstore.

automation marketing

Elastyczna forma dotarcia do klientów

Zwolennicy automation marketing zwracają również uwagę na to, że sposób dotarcia do klienta w zależności od segmentu klienta, branży w której działają, czyli grupy docelowej jest bardzo zróżnicowane. Niektóre grupy lepiej odpowiadają na powiadomienia web push, inne na SMS, a jeszcze inne na wiadomości email. Narzędzia do zautomatyzowanego marketingu dostosowują formę powiadomień bezpośrednio do preferencji i tendencji odbiorców.